Altijd geweldig bij Valerie. Weer heel blij met het resultaat!
Maaike•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn ervaring bij deze salon was geweldig. Valery was niet alleen erg vriendelijk, maar ook deskundig. Ze stelde me helemaal op mijn gemak en het resultaat van mijn wenkbrauwen was perfect, een dikke 10 waard!
Ikran•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb vandaag mijn wenkbrauwen gedaan bij Valerie en kan niet anders zeggen dan dat ik hier super blij mee ben. Ze weet precies wat ze doet en laat mijn gezicht weer spreken door de juiste vorm aan m’n wenkbrauwen te geven. Je hebt een klant voor life erbij!!!!
Stefanie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
This is the first time I let someone touch my eyebrows and the result is amazing! I asked for a natural effect and even if she worked on my eyebrows a lot the result is super natural and amazing. I will come back for sure