Geweldig weer zo als altijd. Mijn wenkbrauwen zijn weer prachtig.💖
Angie •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om je wenkies bij Room 15 te laten doen!
Helen•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne browartist mijn wenkbrauwen zien er prachtig uit. Ze begrijpt de vorm en de salon is ook een prettige omgeving
Maureen•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve vrouw en luistert ook echt naar je wensen. Heb ondanks haar nu mijn droom wenkbrauwen. Kom zeker gauw terug !
Helya•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zojuist langs geweest bij Valerie. Ze werkt zeer professioneel en geeft goed advies op basis van wat het beste resultaat oplevert. Ik ga zeker nog eens terug!