Blij met mijn verzorgde en mooi geknipte haar. Dankjewel, Sabrina!
Eveline•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd een geweldige ervaring en genoten van je kunde en professionaliteit. Sabrina weet wat ze doet, hoef me nergens mee te bemoeien en Mijn haar zit altijd perfect!
Ya-ju •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig werk Sabrina, een toenadering met altijd extra zorg. Thx! :)
Sevda •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve Sabrina,
Het is altijd zo een liefdevol kado om bij jou te zijn. Mn haar en mn ziel worden met aandacht en liefde behandeld door jou! Dank je wel 💛 Ik kan niet wachten tot de volgende keer.
x Rita