Super fijne behandeling en knipbeurt gehad. Sabrina neemt heel goed de tijd voor jou en je haar; precies wat ik nodig had. Mijn haar heeft nog nooit zo zacht aangevoeld en ik heb alvast de volgende afspraak in mijn agenda staan. Echt een aanrader voor iedereen die een goede haarverzorging wil en wil ontspannen!
Ginella•21 dagen geleden
Geverifieerde review
Sabrina is a high quality professional, the treatment was so relaxing and my hair looked amazing after. Thank you!
Styling door Sabrina•Föhnen / Stylen
Katerina•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Sabrina is so talented and knowledgeable. She takes the time to help you find what you truly want and what suits you. Her salon is lovely and I love what she’s done with my hair and will definitely become a regular customer!
Zad•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een fantastische ervaring, en zeer kundig geholpen. Echt een verwen en relax moment, en Sabrina kijkt echt naar wat bij jouw gezicht past! Helemaal blij de deur uitgelopen!
Styling door Sabrina•Vrouwen knippen
Judith•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Suuuuper blij met mijn haar! ♥️ En dank voor de fijne gesprekken en mooie inzichten 😘