Wat heb ik genoten van een heerlijke Japanese Head Spa. Sabrina is zeer kundig, vriendelijk en weet je heel goed in de watten te leggen! 🧖🏻♀️ Mijn haar voelt nu zijdezacht aan en is heerlijk verzorgd. Ik kom zeker nog eens terug! ❤️🙏🏻
Liefs Nurcan
Nurcan •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een fijne schone heerlijk ruikende salon. De hoofdmassage was fantastisch, voelde mij helemaal opgekikkerd en energievol. Ze verkopen ook fijne organic producten voor je haar.
Suzanne •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling gehad! Heerlijke hoofdmassage, mega lekker cacao'tje en fijne gesprekken. Zeker een aanrader.
Mikki-Michelle•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk ontspannen echt even een fijne break!
Iris •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn tweede afspraak bij Sabine en nog steeds heel blij mee. Nu met de headspa op de ligbank. Wat een heerlijke ervaring! Ik was echt helemaal ontspannen en ik heb er optimaal van kunnen genieten. Dankjewel weer lieverd ❤️