Het is en blijft een ongekende luxe om 1 op 1 in een salon te zijn met ook nog eens een top hair stylist! M'n haar zit zoals altijd weer perfect, maar ik kom ook helemaal zen weer buiten. Naar Sabrina gaan is een moment van self-care in alle opzichten!
Deborah•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was super fijn! Goed geholpen en tevreden met het resultaat. Hele lieve en professionele dame
Y.M.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk genoten van een hoofdmassage. Echt onder de indruk wat voor impact dat heeft. Aanrader! En dan mijn kleur en coupe…. vakkundig en met liefde ingezet en met fijne NATULIQUE producten een prachtig resultaat!
A.B.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Sabrina laat je helemaal tot rust komen. Gelijk als je de salon binnen komt, kan je volledig in de ontspanning. Onder het genot van een kop thee, kreeg ik naast advies ook een hele nieuwe coupe.
Zeker een aanrader, als moment voor jezelf en voor je haar!
Merline •bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar zit weer fantastisch en het is altijd zo gezellig met Sabrina! 🫶