Heerlijke haarbehandeling gehad, ik viel serieus bijna in slaap, zo ontspannen was ik! Fijne, rustige, professionele sfeer die ik iedereen gun die even wil onthaasten en in de watten wil worden gelegd.
Styling door Sabrina•
Vrouwen knippenToon alles…
M.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Sabrina's haircuts are the best! Always highly recommend.
J.M.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden met mijn haar. Sabrina is geweldige kapster.
E.d.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kijk uit naar iedere afspraak. Het voelt echt als een verwen momentje in fijn gezelschap. Sabrina kan toveren met je haar. Ik ben erg blij met haar!
R.H.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hallo Sabrina,
Bij jou is de warme belangstelling voor de klant en de inspanning om het beste te kunnen bieden duidelijk voelbaar!
Graag tot ziens.