Naar de kapper gaan bij Sabrina, is meer dan 'naar de kapster gaan'! Ik heb genoten van een heerlijke hoofdmassage die vol liefde is gegeven. Alles wat Sabrina doet is in overvloed van liefde en liefdevolle aandacht. Verder heeft ze absoluut oog voor kleur & haar. Ze heeft me uitgelegd hoe ze naar mijn haar & kleur kijkt en waarom zij een advies geeft. Ik van onwijs blij!! AANRADER!!
M.J.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben weer helemaal blij met (en na) de behandeling bij Sabrina. Top!!
J.G.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
For someone like me, who is extremely picky and demanding when it comes to my hair, finding Sabrina is like finding a pot of gold 😆 No ones does it with the same attention to detail!
R.A.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was zoals altijd weer geweldig. Sabrina is een kunstenares!
R.L.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wow, een knipbeurt bij Sabrina is gewoon een hele beleving! Ze kijkt heel goed naar wat voor kapsel echt bij jou past en legt ook uit waarom. Ik had ook de hoofdmassage erbij. Helemaal zen en met een prachtig kapsel ging ik bij haar weg!