Lieve Sabrina, mijn haar zit weer prachtig! En ik ga altijd met een fijne energie weg!! Tot over een paar weekjes!!
Groetjes Rima
R.S.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een topper!
L.G.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd professioneel en buitengewoon vriendelijk geholpen. Hier moet je zijn voor een goede 'gents haircut'!
J.N.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Dank voor je fijne adviezen. Ben ook zeker blij met m'n nieuwe look 😉
Tot de volgende keer!!
J.G.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Sabrina is always doing the best job with my hair! She really does an amazing job and listen to your needs and gives honest advice. As soon as you enter the salon, you are spoiled with warmth, personal attention and love and the best head massage!