Ik ben heel erg tevereden en kom zeker een keer terug!
E.A.•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Sabrina is de fijnste, liefste, beste hair stylist die ik ken. Hoe je er ook uitziet, je bent altijd mooier na een bezoek bij Sacred Lotus <3
I.B.•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zojuist mijn haren weer laten knippen door Sabrina: SUPER tevreden. Ik werd erg netjes en professioneel ontvangen, er werd tijd voor de behandeling genomen en passend advies gegeven. Nogmaals erg bedankt!
M.B.•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om door Sabrina geknipt te worden, ze luistert naar mijn wensen en denkt mee eb vervolgens loop ik met prachtig haar naar buiten.