Was ok, heb betere massages hier gehad. Was btje slapjes en riedeltje af; maar wel pijnpunten gevonden.
Kamer was koud, en bed verwarming stond uit. . Had het wat koud dus.
Maar goed, kom hier al jaren, en blijf dit ook doen. :)
Behandeling door Kamer 2•Ontspanningsmassage
Anoniem•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke massage en fijne sfeer in salon
Behandeling door Kamer 1•Ontspanningsmassage
Hannah•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heel erg fijn! Alles was top en prima!
Behandeling door Kamer 1•Rug-, schouder- en nekmassage
Francyanni•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Professionele dames
Behandeling door Kamer 2•Ontspanningsmassage
Engela•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Always the highest standard of massage & service every time I’m there ✨
Behandeling door Kamer 1•Rug-, schouder- en nekmassage