Goede massage maar niet altijd rustig want personeel praat met elkaar tijdens de massage. Het is minder ontspannen als personeel met elkaar aan het praten is.
Behandeling door Kamer 3•Voetreflexmassage
Dee•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Over het algemeen wel goed. Alleen had ik dit keer meer pijn in mijn onderrug dan voor ik kwam. Kwam waarschijnlijk door de oefeningen aan het eind. Hierover gebeld volg dag. Zou met manager overleggen, maar niets meer vernomen. Daarnaast vond ik het nogal luidruchtig, met name door het personeel. Dit was ik niet gewend. Ik kwam hier juist omdat het altijd zo ´zen´ was. Ze hebben een tussendeur maar lieten ze openstaan, waardoor je alles kon horen wanneer de gasten bezig waren. Wel aangegeven
Behandeling door Kamer 2•Ontspanningsmassage
Wiemela•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk
Behandeling door Kamer 3•Rug-, schouder- en nekmassage
Suleyman•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke personeel echt een aanrader
Behandeling door Kamer 1•Ontspanningsmassage
Soufiane•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk ontspannend, mooi, school salon, hele vriendelijke en deskundige dames, aanrader