kom hier vaker, altijd goede massages. Dit keer ook, maar was erg hard en heb meer pijn en stijve spieren dan dat ik had toen ik naar toe ging. kan hierdoor niet volledig m'n nek bewegen en zit aan pijnstillers.. Btje jammer.
Behandeling door Kamer 1•Ontspanningsmassage
MW•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne plek!
Mooi, vriendelijke mensen, héérlijke massage. Alles was top!
Behandeling door Kamer 3•Rug-, schouder- en nekmassage
Ellen•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn massage, pijnpunten goed opgelost.
Behandeling door Kamer 4•Ontspanningsmassage
MW•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier al jaren, altijd goede massages gericht op pijnklachten en ontspanning. Vriendelijke medewerkers en erg schone kamers.