Heel vriendelijk personeel, verzorgde salon en heerlijke massages. Vaste stek voor mijn massages!
Behandeling door Kamer 1•Aromatherapie-massage
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een oké massage, gezien de prijs die wordt gevraagd had ik meer verwacht. De masseuse leek in mijn beleving eerder een kunstje te doen ipv echt aanvoelen wat ik nodig had. De masseuse kwam wel vriendelijk over.
Behandeling door Kamer 2•Rug-, schouder- en nekmassage
Tamara•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Door veel behandel plekken in dezelfde ruimte met alleen gordijnen ertussen wel erg Thais maar daardoor ook wel onrustig
Behandeling door Kamer 3•Aromatherapie-massage
Dennis•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing!!!!
Behandeling door Kamer 2•Aromatherapie-massage
Jim•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
The best massage in toen!
Behandeling door Kamer 1•Rug-, schouder- en nekmassage