Fijne salon, schoon, fris, hele goede masseuses. Ik mis wel het voetenbadje vooraf en het fruit achteraf. Dat is er door corona af gegaan, maar maakte het wel net helemaal af! Hopelijk komt dat in de toekomst weer terug. Massage echt perfect!
Behandeling door Kamer 3•Ontspanningsmassage
Gemma•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Competent, effective and very friendly atmosphere
Behandeling door Kamer 3•Ontspanningsmassage
Lene•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
super goede massage
Behandeling door Kamer 4•Rug-, schouder- en nekmassage
sander•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke massage
Behandeling door Kamer 2•Aromatherapie-massage
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne, rustige sfeer, zachte muziek, gedempte stemmen, de salon ziet er mooi en rustgevend uit en de masseuses zijn stuk voor stuk geweldig, ze weten precies de pijnpunten te vinden.
Behandeling door Kamer 3•Rug-, schouder- en nekmassage