“Voor het eerst mijn krullen laten knippen en kleuren, en het resultaat is fantastisch! Mijn krullen vallen soepel en de kleur is prachtig en natuurlijk. Vriendelijke service en echte expertise. Ik kom zeker terug!”
Styling door Femke•
Vrouwen knippenToon alles…
Charlaine•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Thank you, Femke, once again for an amazing cut that works nicely for this aging face ;-)
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Pamela•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd perfect behandeling bij Femke. Vol vertrouwen in haar kennis en kunde! Daarnaast ook gewoon heel relaxt en heerlijk om er weer top uit te zien.
Styling door Femke•
Vrouwen knippenToon alles…
Lizzy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I knew there was a perfect haircut out there for me and Femke made it happen! Thanks! <3