Femke luistert heel goed naar wat je wel en niet wilt en handelt daar ook naar. Ze geeft uitleg over wat ze wil gaan doen. Daarbij is de sfeer ook heel prettig en ontspannen. Een aanrader!
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Nanna•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
mijn krullende haar is nog nooit zo goed geknipt en gestyled.
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Katja•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Onze eerste keer en zeker niet de laatste ! Enorm leuke spontane Kapster die perfect haar werk verstaat. Bedankt lieve Femke . Vandaag pas me dochtertje haar vlechtjes eruit gehaald, dagen van genoten.
Styling door Femke•Meisjes knippen
Chouchou•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke is all-round, attent, ze luistert naar je wensen en adviseert vakkundig. Ze neemt de tijd voor je. Femke is de allerbeste krullenkapper die ik ooit heb gehad!
Styling door Femke•
Vrouwen knippenToon alles…
Jeannette•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke is geweldig: vriendelijk, zeer deskundig, efficient