Femke was als altijd aardig , professioneel , soepel met prachtig resultaat.
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Shifra•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke begrijpt het haar van m'n dochter en mij en is heel precies. We lopen altijd blij naar buiten. Ze is ook nog hartstikke gezellig!
Styling door Femke•
Vrouwen knippenToon alles…
Camilla•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd met blij met hoe Femke mijn haren knipt!
Styling door Femke•Mannen knippen
Joep•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke is zeer kundig, open en eerlijk. Zij gaat heel gedetailleerd te werk en zorgt dat je helemaal happy en beste versie van jezelf de deur uit stapt. Enorme aanrader!
Styling door Femke•Kleuren - uitgroei
Lizzy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke is a great professional who knows the style and cut that suits your face and your hair. Very happy with the results and it was a very pleasant experience. My son is also a happy client :)