Hele fijne salon, heerlijk schoon, ontspannen sfeer en de kapster neemt de tijd voor je, denk mee en geeft goede tips hoe je eigen haar te verzorgen etc. Zij is zelf ook iemand met een hele prettige persoonlijkheid. In woord samengevat: TOP
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Fatima•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Om de 4 weken bij femke in de stoel zitten is geweldig. Mijn rust en chill moment!
Ze is de beste! Ze is lief , gastvrij, talentvolle!
Styling door Femke•Highlights - half hoofd
Aysu•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I loved it! Super friendly and the haircut was amazing. Will definitely become my go to hairstylist!
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Laura•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Als Femke je geknipt heeft heb je daar weken plezier….niet na twee dat je denkt ‘ik zou eigenlijk weer naar de kapper moeten’. Zelfs als ik een afspraak gepland heb, ik ga iedere acht weken, is het qua model nog niet nodig ☺️
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Ellen•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I had a great experience at Salon 217 and am very happy with my haircut