Beste krullenkapper die er is! Mooie en schone salon.
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Tamar•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met mijn kapsel! Femke maakt er echt een kunstwerk van, mooi gekleurd en geknipt! Bedankt!
Styling door Femke•
Highlights - half hoofdToon alles…
Roos•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke is de allerbeste kapster voor mijn krullenkapsel. Ik ga er graag naartoe, drempel is laag om naar binnen te stappen.
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Anja•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke is een hele goede kapster, luistert naar wat jij wil, erg belangrijk. De is ook een hele lieve dame. Ik kom al jaren bij haar, en erg tevreden 🙏🏼
Styling door Femke•
Highlights - half hoofdToon alles…
Lea•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke knipt en kleurt fantastisch, geeft goed advies en denkt met je mee.