Ik ben trouwe klant (& fan :-) van Femke. Mijn krullen zijn bij haar in uitstekende handen en het is altijd weer een heel fijn bezoek aan haar salon. Ze geeft heel goed advies en houd me bij de les met een goede verzorging van mijn krullen, die toch sneller naar droogheid neigen. Daarbij is ze heel lief en attent, je voelt je altijd bijzonder welkom en krijgt alle aandacht. Gewoon super & top*
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Judith•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Simone•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg goed en kundig geholpen en enorm blij met mijn “nieuwe” krullen
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Jillian•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed met krullen, altijd gezellig en er worden heerlijke producten gebruikt!
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Lidor•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke is the best, always taking care of my toddler in the best possible way. My toddler gets the most professional and beautiful haircut everytime. We'll be back as always.