Ik krijg altijd complimenten over m’n haar, met de vraag welke kapper dit heeft gedaan ! Femke van Salon 127 🍀
S morgens handen door m’n haar en het zit, zeker 6 weken goed !
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Ellen•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke is gewoonweg een topkapper en super perfectionistisch.
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Karlijn•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Salon 127 krijg je een warm welkom en voel je je meteen op je gemak.
Femke weet mijn krullen altijd weer tot leven te brengen. Zo fijn, een kapster die echt naar je luistert en begrijpt wat je wil.
Ik loop altijd met een goed gevoel de deur uit!