Altijd goed geknipt en vol krullen weer de deur uit!
Styling door Femke•Vrouwen knippen
natalie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al een tijdje bij Femke, en elke keer ga ik enorm blij weg. Ze luistert naar je wensen en bespreekt alles wat ze doet. Ze knipt en kleurt mijn haar (3c) altijd perfect en neemt haar tijd.
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Moësha•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer helemaal super geknipt en gekleurd!
Styling door Femke•
Vrouwen knippenToon alles…
Femke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke is een ervaren kapper, zij kijkt goed voordat ze begint met knippen hoe het haar valt en wat er gebeuren moet om het beste resultaat te krijgen. Ik ben altijd blij met het resultaat.
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Annelies•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om bij Femke te komen. Ze weet veel van krullen en dat merk je echt! De salon is ook een mooie plek om te komen, ook als je nog even moet wachten.
Ik kom hier graag.