Zoals altijd super geknipt en gekleurd, dank Femke
Styling door Femke•
Highlights - half hoofdToon alles…
Mirjam•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke zorgt dat je je heerlijk op je gemak voelt en geeft deskundig advies, denkt mee en je gaat niet de deur uit voordat je tevreden bent!
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Fatima•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kwam hier voor de eerste keer en ben meteen verkocht. Mijn haar is supergoed geknipt en het was ook nog heel gezellig. Zeker een aanrader voor als je iemand zoekt die goed met krullen overweg kan!
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Tuna•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd perfect! Deze keer werd ik ‘s avonds geknipt en kreeg ik van Femke een voedend masker ipv dat ze m’n haar föhnde.
Styling door Femke•Vrouwen knippen
CM•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke is de beste! Kleuren, knippen, föhnen, de haarproducten. ALLES! Femke begrijpt je, luistert, adviseert, neemt de tijd, is professioneel & zorgt dat je je geweldig voelt. Ik ga altijd heel blij de deur uit.