De deskundigheid van Femke is erg fijn, dat is ook de reden dat ik altijd terugkom.
Ze denkt mee, geeft advies en knipt in goed overleg. De sfeer is ook altijd heel fijn. En zeker niet belangrijk: het is een super schone salon!
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Fatima•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd super tevreden, er zijn maar weinig mensen die aan me haar mogen zitten.
Styling door Femke•
Highlights - half hoofdToon alles…
Amber•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke is een zeer vakkundige kapster met een goed luisterend oor voor haar cliënten. Altijd belangstellend en lief.
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Judith•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Femke ben je altijd in goede handen. Of het nou kleuren, knippen of föhnen is het is allemaal top. Vooral het föhnen vind ik haar specialiteit. Lukt mij nooit om het na te doen. Ga soms speciaal voor wassen/föhnen zodat ik het minstens een week niet zelf hoef te doen.