De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
927 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Echt een hele goede kapper!
De deskundigheid van Femke is erg fijn, dat is ook de reden dat ik altijd terugkom. Ze denkt mee, geeft advies en knipt in goed overleg. De sfeer is ook altijd heel fijn. En zeker niet belangrijk: het is een super schone salon!
Zoals altijd super tevreden, er zijn maar weinig mensen die aan me haar mogen zitten.
Femke is een zeer vakkundige kapster met een goed luisterend oor voor haar cliënten. Altijd belangstellend en lief.
Bij Femke ben je altijd in goede handen. Of het nou kleuren, knippen of föhnen is het is allemaal top. Vooral het föhnen vind ik haar specialiteit. Lukt mij nooit om het na te doen. Ga soms speciaal voor wassen/föhnen zodat ik het minstens een week niet zelf hoef te doen.
85
1
85
86
87
131
87