Het juiste advies gekregen betreft model knippen en kleuren. Boven mijn verwachtingen zo blij meeeeeeee! Je verlaat Salon127 met mooi gestyled haar + styling tips voor mijn krullen. Top!
Styling door Femke•
Highlights - half hoofdToon alles…
Tessa•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top kapster👍🏻👍🏻👍🏻
Styling door Femke•Highlights - half hoofd
Lea•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn krullen zijn weer goed in vorm geknipt.
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Annelies•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn bij Femke. Altijd tevreden met het resultaat en daarnaast is het ook altijd heel gezellig.