Vakkundig, vriendelijk, netjes! Alles wat je je wensen kan.
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben altijd tevreden. Femke luistert goed naar je wensen. Heb zelf krullen en ze weet goed hoe hiermee om te gaan.
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer top!
Styling door Femke•Mannen knippen
Niels•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke is gewoon de beste. Ze weet precies hoe elk haar zal vallen en knipt met gemak elke coup. Mijn krullen doen het weer perfect en ogen weer heerlijk fris na een coup soleil mutsje! Tot de volgende keer weer Femke!
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Hanne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke kan super met krullen overweg, dat waardeer ik enorm. Ze heeft tevens altijd goed advies over haarverzorging etc. Een topper ;-)