Femke is een haartovenaar. Ik kwam met een droge pluizenbos binnen en verliet t pand met n gezonde, glanzende krullenbol. Ze heeft daarnaast goed kleuradvies gegeven. Ik ben helemaal happy & kom graag weer terug!
Styling door Femke•
Vrouwen knippenToon alles…
Germaine•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke is een top kapster. Luisterd wat jij wil. Raad haar iedereen aan👍🏻
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Lea•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel blij met Femke, ze is eerlijk, direct en zeer vakkundig. Ik ben (weer) heel blij met mijn haar
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Maaike•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Femke zit je altijd goed. Vooral als je eens iets anders wil geeft ze goed advies hoe je je haar dan moet bijhouden en behandelen.