Houda is een hele goede kapster die alle tijd voor je neemt. Ga altijd heel tevreden naar huis.
Ze is ook een lieverd.
Jorina•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Knus, schone kapsalon in Oost…
Houda neemt alle tijd voor je en luistert goed naar je wensen. Zij is deskundige!
Ik ben er voor de derde keer geweest en blijft zeker gaan😃
Styling door Houda•Vrouwen knippen
Gaëlle•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Houda is very professional and very nice. I felt very welcomed and I'm very happy with my new hair cut.
Styling door Houda•Vrouwen knippen
Ines•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Houda is naast kapster ook een soort psycholoog. ze luistert goed naar je en laat t verder bij jou. heel fijn,
Judith•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Kapper is zeer kundig, aardig en belangstellend! Ik vind het een hele prettige salon. Kom zeker weer terug