Bij Houda in de stoel zitten is elke keer weer een feestje. Ze weet precies wat bij me past en ik loop altijd supertevreden de deur uit. Sterker nog: ik word regelmatig aangesproken op straat met complimentjes over mijn haarkleur – hoe leuk is dat? Het voelt echt als een uitje. Gezellig, relaxed én ik zie er weer top uit als ik wegga.
Rebecca•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
She was really good and friendly and I will definitely come back!
Styling door Houda•Vrouwen knippen
Debora•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Er was een gezellige sfeer en ik ben heel blij met hoe het geknipt is!
Styling door Houda•Vrouwen knippen
Tara•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar zit altijd goed en Houda is heel relaxed, dat maakt mij ook rustig, zo wordt een kappers uitje een spa momentje. Lonneke