Zalig, zalig, zalig! Heerlijke gezichts- en schoudermassage en oh die hoofdhuidmassage, pure ontspanning! Met de mooie pianomuziek op de achtergrond was het weer heerlijk genieten, dankjewel!
Kim•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontspannen sfeer, even de tijd voor jezelf
Daan•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Netjes en zorgvuldige behandeling pedicure behandeling gehad! En ook erg vriendelijk!
Lisette•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lentegroene nagels, ziet er prachtig uit Hanna, ben er weer blij mee!
Vera•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn! Mooie wenkbrauwen weer en vriendelijk personeel. Aanrader.