heerlijke massage en vriendlijk personeel maar de massage ruimte was naast de receptie dus kon iedereen horen praten was daarom iets lastiger om te ontspannen maar voor de rest heel goed en zeker een aanrader
Zwangerschapsmassage
Anoniem•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne massage gehad
Behandeling door Dana•Ontspanningsmassage
Lidewij•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Met een grote glimlach liep ik op fris en fruitig voeten de salon uit.
Nog nooit zo'n mooie voeten gehad.😀😀
J.V.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne behandeling. Vriendelijk& professioneel. Zeer tevreden.
M.D.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne locatie. Prettige ruimtes, fijne mensen. Goeie producten (veel natuurlijke ingrediënten), persoonlijk afgestemd. Heerlijke achtergrondmuziek. Kom hier al een aantal jaar en ga altijd blij en relaxed terug naar huis.