Fijne ligging van de salon, veel parkeermogelijkheden. Salon zelf is ook fijn en het personeel aardig. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Open in de avonduren, dat is een pluspunt. Altijd wel ruimte voor een afspraak.
Wimpers en wenkbrauwen
Vivienne•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Salon Lux is mijn go-to salon, altijd zeer tevreden met de vriendelijkheid en kwaliteit van het personeel.
S.V.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Voeten goed verzorgd nagels keurig verzorgd.
Jammer dat ze zwarte kleding dragen met donkere handdoeken, daar zie je toch alles op en oogt minder hygiënisch. Maar er wordt zeker hygiënisch gewerkt.
Gellak pedicure
Anja•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben al jaren trouwe klant en dat blijf ik ook!
A.O.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De operator was overhaast en onnauwkeurig. (10 Minutten) Aangekomen thuis, ik realiseerde me dat ik nog steeds haar heb. Bugni kwam ook met relatief geïncarneerd haar.