Ik kom hier nu al een aantal jaar, welke behandeling je ook kiest altijd top!
G.d.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling gehad, was erg gezellig
M.B.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer prima de Lux(e)
H.S.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke Thaise massage!
J.J.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De service was weer heel goed geregeld .
We werden heel vriendelijk opgehaald.
Daar zijn we deze tijd wel op gesteld.
Zo wordt er door niemand gebaald.
En gaan we naar huis met een lach,
Helaas viel er wat regen.
Maar na zo'n leuke dag,
Kunnen we daar heel goed tegen.