Zoals altijd goed ontvangen bij binnenkomst en professioneel behandeld!
M.J.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zalig, heerlijk genoten!
K.B.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne afspraak en Sietske was onwijs aardig!
N.V.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen.
N.v.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Op tijd binnen en op tijd weer weg. Keurig nette behandeling met veilen van en gellak nagels dat ik als jaarlijks kerstkadootje uit de Lux boom gekozen, gratis toebedeeld in een relaxte en verzorgde omgeving.