Het was heerlijk … we hebben genoten van ons Valentines momentje
c.V.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
We vonden het allebei wel oké, maar niet voor herhaling vatbaar. De massage zelf was best tegen gevallen. Onze kuiten werden in ieder geval goed aangepakt, maar het leek net alsof de twee dames die ons masseerde geen training of cursus hebben gehad hierin. We gingen beide met zere kuiten naar buiten. Ook vonden we de dames wat nonchalant overkomen.
Duo-massage
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakmanschap
P.V.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top! Sportmassge is de massage als je pijnlijke spieren hebt. Een aanrader.