Een zeer zorgvuldig/nauwkeurige behandeling op tempo gehad!
Maar daar kan je bij deze salon altijd van op aan. Mij bevalt bovendien de betrokkenheid,belangstelling , servicegerichtheid en keurige communicatie van dit leuke team.
J.N.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een heerlijke
En professionele behandeling gehad.
D.C.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijne thaise massage gehad
T.v.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn dochters hebben heerlijk genoten bij Hanna en Sanne van een kinderarrangement
M.P.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn dochter kreeg een hele leuke en fijne behandeling. Super vriendelijk personeel, heel goed geholpen.