Sietke was great and my nails look amazing thank you!
Gellak manicure
Shae•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Was heerlijk!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Suzan•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede service, waar voor je geld ook!
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Yvonne Hubers•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was mijn eerste zwangerschapsmassage en het was een goede ervaring. Charity was zeer vriendelijk en had heerlijk zachte handen. Het is geen deeptissue massage maar zeker wel ontspannend.
Zwangerschapsmassage
Tess•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne gezichtsbehandeling gehad! Niks op aan te merken.