Babette is zeer deskundig, heel aardig en ook nog efficiënt. Wat wil je nou nog meer?! Ik kijk uit naar onze volgende afspraak eind juni. Gelijk maar gemaakt: wel zo handig.
Styling door Babette•Vrouwen - kleurspoeling
Mariëtte•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer feestje om naar Tati te gaan! Gezellige sfeer, en nog veel belangrijker dat er weer een mooie kleur in mijn haar zit en weer een ‘frisse’ coupe is geknipt! Ga altijd met grote glimlach naar huis
Styling door Mireille•
Kleuren - volledigToon alles…
CORINE•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het voelt als een uitje naar Parijs, de sfeer, de verzorging, de locatie
Styling door Mireille•Vrouwen knippen
willemien•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
very good styling
Styling door Mireille•Föhnen / Stylen
Nadya•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Enige salon die een goede boblijn knip. Echt een aanrader.