It was great, I’m really satisfied with the haircut and the overall ambience is great, the hairdressers are super nice, even though I was not speaking dutch!
Styling door Mireille•Vrouwen knippen
Clémence•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super goede kapsters
Styling door Mireille•Kleuren - volledig
GUSTA•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer helemaal goed. Mooi van kleur en zeer goed geknipt.
Styling door Mireille•
Highlights - heel hoofdToon alles…
JEANNETTE•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom heel graag bij Mireille en Babette. Mijn haar wordt ookal kom ik er al langer dan 1 jaar telkens heel goed geknipt. Babette is aardig en geeft niet alleen mij maar alle klanten positieve aandacht. Ook als ze mi zeuren of negatief praten.
Ik ben dankbaar dat ik hier terecht ben gekomen Pauline Frank
Styling door Babette•Vrouwen knippen
Pauline Frank•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een fijne locatie in een buurtje dat een Franse sfeer heeft. Tot ziens! Groeten van Willemien Ferman.