Ik ben heel tevreden met mijn nieuwe haarkleur! Mireille was erg vriendelijk en heeft mij goed geholpen, bedankt!
Styling door Mireille•Kleuren - volledig
Gwendolyn•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals altijd een top service
Styling door Mireille•Mannen knippen
Jeroen•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Voel me echt op mijn gemak. Je merkt dat je elkaar al jaren kent en zo ook makkelijk iets persoonlijks kan toe vertrouwen tijdens het knippen
Styling door Babette•Vrouwen knippen
ANJA•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben al jaren een vaste klant en ga er met enorm veel plezier naar toe en na afloop nog steeds zeer tevreden! As always dus. Vriendelijk, grondig, gezellig - je zou meer vakjes willen invullen...