Leuke kapster! Ze heeft m’n highlights mooi gezet en we hebben lekker gekletst. Niks op of aan te merken
Styling door Babette•Highlights - heel hoofd
Anne-Sophie•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Babette is ook zeer gastvrij. Zij neemt en had tijd. Zij kan heel gerichte aandacht geven zowel aan het haar als aan de ontmoeting. Ik ben heel blij met haar