Ik kom er al jaren met veel plezier en tevredenheid terug.
Styling door Babette•Vrouwen knippen
REY•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
2 vakkundige en punctuele dames die deze kapsalon vakkundig draaiende houden.
Styling door Mireille•Kleuren - volledig
LAETITIA•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd vertrek ik met een mooie kapsel
Styling door Mireille•Vrouwen knippen
Olga•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Babette is een hele goede kapster. Zeer goede ervaringen
Styling door Babette•Mannen knippen
JEROEN•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
In deze salon vind je ervaring, attentie en klantvriendelijkheid. Deze vaardigheden zorgen er voor dat deze salon al zoveel jaren haar klanten kan blijven binden. Het is altijd weer een uitje om er naar toe te gaan.