na een lange sluiting vanwege de lockdown, weer naar Babette kunnen om mijn kapsel weer te laten verzorgen was fantastisch. tijdens de behandeling uitwisselen van nieuwtjes, hoe het met j gaat en met Babette, de belangstelling van Mireille de andere kapster van salon Tati.Het was weer een bezoekje zoals voor het uitbreken van covid. Een uitje voor mij.
Styling door Babette•Vrouwen knippen
Marianne•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom graag naar het salon Tati. Ik word altijd goed geholpen. Beide dames zijn vriendelijk en er heerst daar een warme en gezellige sfeer.
Styling door Mireille•Vrouwen knippen
OLGA•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
erg gezellig 1
Styling door Mireille•Vrouwen - kleurspoeling
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd zeer goed!!
Styling door Mireille•Vrouwen knippen
JOYCE•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn dat we weer naar de kapper kunnen! En dan gaan we natuurlijk naar Tati