Heel fijne salon. Erg vriendelijke en kundige vrouwen, allebei.
Styling door Babette•Vrouwen - kleurspoeling
GERDINE•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Al jaren kom ik er met veel plezier en naar tevredenheid!
Styling door Babette•
Kleuren - volledigToon alles…
SASKIA•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn ik kon de zelfde middag al terecht, zeer vakkundig geholpen !Fijne Salon en zeer gezellige dames. En in de buurt,
een absolute aanrader.
Styling door Babette•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al ruim 20 jaar in de kapsalon ,en ben altijd zeer tevreden over hoe mijn haar weer is geknipt.
Er heerst ook een prettige sfeer in de salon. Hoop er nog vele jaren te komen.