Altijd weer een feestje om te gaan. En daarna ziet mijn haar er weer perfect geknipt en geverfd uit. Met dank aan de dames Babette en Mireille 👍
Styling door Babette•
Kleuren - volledigToon alles…
Willy•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
service en kunde. Daarom kom ik er al vele jaren
Styling door Mireille•
Highlights - heel hoofdToon alles…
LIESBETH•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Kan in Zwitserland geen kapper vinden, die zo goed knipt als Babette!
Styling door Babette•Kleuren - volledig
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Je wordt snel, vriendelijk en heel goed geholpen.
Styling door Babette•Mannen knippen
JEROEN•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Al jaren knipt en verft Babette mijn haar; altijd naar volle tevredenheid.
Ze is heel secuur, begrijpt precies wat ik wens en geeft daarbij haar eigen moderne inbreng.