Erg fijn en duidelijk advies. Hele mooie highlights gezet dankjewel.
Styling door Tessa•Highlights
Lott•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer een prima ervaring. Keurig geknipt en geverfd naar buiten. Top!
Astrid•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Prettige, eerste ervaring bij Salon Tof! Demi heeft goed overlegd, ondanks dat ik haar redelijk de vrije hand gaf. Omdat mijn haar veel warmte heeft, ook nog extra overlegd met de andere kapsters in de salon. Ik vond het best spannend maar ik ben echt heel erg blij met het resultaat en Demi was ook dik tevreden. Voor herhaling vatbaar!!