Geweldig resultaat en super fijn geholpen, zoals altijd!
noa•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met mijn kapsel!
Er werd de tijd genomen om te bespreken wat ik wilde en wat er mogelijk is. Alles in overleg en met uitleg. En hartstikke goed gelukt. Een 10 voor de kapster !
Marjo•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon! Aardige meiden en ze hebben me haren heel mooi gedaan, precies zoals ik gewenst had. De vibe is goed zodra je binnenkomt. Ik kom zeker uiteraard vaker..
rachel•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima geknipt!
Ronald•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en kundig personeel. Fijne sfeer en natuurlijk hondje Louis, die maakt het helemaal af :)