Het was oke. Helaas voordat mijn haren gestyled en gefohned werden, kreeg ik geen product in mijn haren om ze te beschermen tegen de hitte. Moestextra betalen omdat zo gezegd mijn haren "speciaal" zou zijn, en dat het op de website zou staan.niet dus
Styling door Sami•Föhnen / Stylen
A.•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Simon is een hele vriendelijke man met een duidelijk beeld hoe hij je haar kan knippen.
Styling door Marwan•Föhnen / Stylen
frederique•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Alles is goed altijd bij deze kapper!
Styling door Sami•Vrouwen knippen
Deborah•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Was mijn eerste keer bij Sami en voelde mij direct welkom! Fijne sfeer in de salon. Sami luisterde goed naar mijn wensen en ben zo blij met mijn kapsel!! Ik ga zeker weer terug!