Vriendelijk ontvangen, heerlijke relaxte sfeer in de salon. Deskundige behandeling . Tot slot een heerlijk ruikende scrub en creme massage.
Kan haar zeker aanbevelen.
Behandeling door Sanne
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed.
Behandeling door Sanne
Mark•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Genoten van de behandeling. Voel me weer als herboren.
Behandeling door Sanne
marjan•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze is goed en erg vriendelijk daar te zijn geweldig